mystoryinlife

Alla inlägg den 25 april 2017

Av Madeleine - 25 april 2017 14:43

Vilket tråkigt väder det är,märks att det är april. Sol,regn,snö,sol,regn,snö. Är trött nästan hela

tiden,har svårt att komma upp på morgonen fast klockan stod på halv nio imorse vilket är rena

sovmorgonen. Fast jag sovit åtta timmar nästan i sträck känn det som om jag sovit högst tre

timmar. Men man blir trött av sånt här väder,det tror jag dom flesta är just nu. Det är grått och

mörkt när man kliver upp oavsett tid har man tur ifall man börjar tidigt kan man få gå upp med

solen runt sex tiden som jag fick göra någon dag här förra veckan. Men som idag då när jag är

ledig gör det mig faktiskt ingenting att det regnar plus att jag har en trött dag därför tänker jag

ha en mysdag hemma inne och lyssna samtidigt på regnet som slår mot fönsterbrädorna som

är ett av dom mysigaste ljuden ^^ Dagar som dessa när man slipper gå ut,inga måsten alls du

får helt bestämma hur du ska lägga upp din dag. Dagar som idag är guldvärda när man känner

att man verkligen behöver det,den här dagen tänker jag ta för mig själv och njuta hela dagen :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ Från och med nu, här och nu ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mystoryinlife


Ovido - Quiz & Flashcards