mystoryinlife

Direktlänk till inlägg 17 april 2017

G L A D P Å S K < 3

Av Madeleine - 17 april 2017 11:07

Kan inte beskriva hur mycket jag saknat att vara här inne och skriva. Det är också tredje

gången jag bytt namn och gjort en helt ny blogg. Min första har jag haft nu i flera år men

blev alldeles för mycket uppehåll att det inte kändes roligt längre. Den andra var jag inne

bara några gånger sen kom livet emellan som det gör ibland. Men här är jag tredje gången

gillt from scratch och det känns bra faktiskt,ibland behöver man en ny fräsch start. Har ni

haft en bra påsk? Min har varit den bästa någonsin. Lördagen började med att laga maten

innan gästerna kom. Vi grillade vilket var för mig första grillningen i år,det smakade så där

somrigt som det ska göra. Dom senaste åren har påsken inte betytt specielt mycket för mig,

det är inte samma sak som när man var liten. I år blev det en speciell påsk, en påsk jag kan

och kommer minnas länge. God mat,roliga lekar,skratt och ton av kärlek. 

 

Söndagen alltså igår åkte vi hem till mormor och morfar och hade påskmys.

Jag,min moster och två av minakusiner. Dom bor långt ute på landet i ett jätte

stort fint gult hus med sjöutsikt,det är ren och skär avkoppling att vara där ute.

Har inte sett mormor och morfar på ett tag och en utav mina kusiner som är

hemma på besök därav blev träffen ännu mer viktig och speciell då vi fick rå om

varandra och sprida massa kärlek. Det finns ingenting som kunde gjort min påsk

bättre,denblev precis som jag hoppades och lite bättre :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 4 augusti 2017 19:22


Jag gick runt hela morgonen idag och var helt säker på att det var onsdag idag. Glädjen när jag satt på bussen några timmar senare och kom på mig själv -men vänta,det är fredag idag! Då kan man ju inte annat än bli glad :D Tog nyss cykeln till af...

Av Madeleine - 3 augusti 2017 18:22


Jag läste en artikel igår på aftonbladet om en 23-årig kille från norge som hemskt nog var med om jordbävningen i grekland för någon vecka sen. Han har spelat fotboll hela sitt liv,det han brinner för vilket jag vet hur det är att ha något man le...

Av Madeleine - 2 augusti 2017 22:36

För ett år sen fick vi reda på min morfar drabbats av en väldigt ovanlig blodcancer,man får 2 till 5 år att leva och det har snart gått två år. Det är skrämmande. Till en början var det egentligen ingen som förstod att det var allvarligt men dom ...

Av Madeleine - 1 augusti 2017 18:59


Long time no see,nu blev det ett till sånt där långt uppehåll som jag sa till mig själv att det inte skulle bli den här gången men vi kan kalla det ledighet under sommaren. Jag kan inte förstå hur vi redan är i augusti ?? Vi gick nyss och vänta p...

Av Madeleine - 30 april 2017 17:13


    Vill önska alla en trevlig valborg,hoppas den blir mysig och bra vad ni än gör. Jag ser fram emot min valborg som jag trodde inte skulle bli av men nu kommer den bli bättre än vad jag kunde hoppats på. Glad valborg på er <3 ...

Presentation


~ Från och med nu, här och nu ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mystoryinlife


Skapa flashcards