mystoryinlife

Alla inlägg den 4 augusti 2017

Av Madeleine - 4 augusti 2017 19:22

Jag gick runt hela morgonen idag och var helt säker på att det var onsdag idag. Glädjen när jag satt

på bussen några timmar senare och kom på mig själv -men vänta,det är fredag idag! Då kan man ju

inte annat än bli glad :D Tog nyss cykeln till affären både för att slippa gå och bära en tung påse med

mat men också för att tvättstugan är vid sju. Det små regna lite och ganska mycket motvind,iallafall på

hemvägen. Tvätta på en fredag hör inte till min vanlighet men då jag åker på mini-semester på söndag

är det lite kläder som måste tvättas. Föredrar ni fredags eller lördagsmys?? Jag är mer för fredagsmys

vet inte varför men man har hållt igång hela veckan och kämpat på för att komma till den där fredagen.

Fredagskänsla är nog något vi alla känner igen,en bra känsla som spritter i hela kroppen och inget kan

förstöra din dag. På erat fredagsmys på kvällarna,vad äter ni helst. Godis,chips med dipp eller popcorn?

Jag är varken godis eller chips människa men har mina perioder då jag äter godis varje helg sen ibland

kan det gå månader utan godis. Men sen jag och min pojkvän var iväg på semester 1vecka då  blev det

en hel del godis,sen dess har jag fått ett sug efter godis. Just nu iallafall. För mig är lakrits det godaste :)



 

Mitt fredagsmys till någon bra film med pojkvännen,då är livet som bäst ^^



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~ Från och med nu, här och nu ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mystoryinlife


Ovido - Quiz & Flashcards